JORNADES DE PORTES OBERTES A LA UNIVERSITAT CATÒLICA DE VALÈNCIA

La Universidad Católica de Valencia cel.lebrarà les seues Jornades de Portes Obertes els dies 28, 29 i 30 de març a les 19h en les facultats respectives. La UCV obrirà les seues portes a tots els estudiants i familiars que vullguen conéixer millor els diferents graus universitaris per tal d’ajudar-los en la presa d’una decisió adequada davant els estudis superiors.  A més, visitarem les instal.lacions de cada grau i tots els servicis que la universitat ofereix als nostres alumnes.

Els estudiants interessats poden inscriure’s a través de la web:  https://www.ucv.es/admision-y-becas/ven-y-conoce-la-ucv/jornadas-de-puertas-abiertas

També que el dia 1 de Març es va obrir la reserva oficial de plaça per a totes les titulacions, així com la inscripció per al procés de sel.lecció per al grau en Medicina.

Si voleu informació més específica podeu contactar amb

Sara Mauriz Rodrigo

Nuevos Alumnos