“TOTS CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE” 25 de novembre

Tradicionalment el nostre centre ha participat activament amb altres colectius municipals en la lluita contra la violència de gènere.
Enguany els protagonistes indiscutibles han sigut els alumnes TEI que al llarg del mes de novembre i amb la col·laboració de distints departaments didàctics ens han aportat experiències veritablement enriquidores.

SÓC ALUMNE TEI:

El dia 25 de novembre vàrem acudir al centre vestits de negre perquè volíem solidaritzar-nos amb totes aquelles persones que han sigut objecte de violència de gènere.

Ens identificàrem com actius col·laboradors amb un pin que vàrem rebre amb les nostres parelles TEI .

dsc02758-redimensionada                    logo-tei

SIL·LUETES DE LES VÍCTIMES

En col·laboració amb el professor de tecnologia els alumnes TEI de les aules de PR4 i AEE vàren ser els encarregats d’elaborar aquestes obres d’art. I parelles d’alumnes voluntaris les van traslladar i rubricar el nom de les víctimes sobre elles.

IMG_0310.redimensionada                 IMG_0293.redimensionada

EL RAP «NI UNA MENYS»

Els alumnes de 1r i 3r van aportar missatges contra la violència de gènere i amb la col·laboració del professor de música i d’alumnes Josep Quinto i Maria Sendra varen crear un fantastic rap contra la violència de gènere. Que després d’un assaig general, vàrem representar en el Teatre de pego i més tard en la performance que es va fer al pati de l’IES.

DSC02778.redimensionada            DSC02798.redimensionada