OPCIONS DEL BLOC

Com veus en el bloc del departament d’orientació és dinàmic, interactiu i bidireccional.

• A la part dreta disposes d’informació general sobre el sistema educatiu i específica sobre el departament d’orientació de l’IES Enric Valor de Pego.
    També enllaços d’interès, qüestionaris d’autorientació i recursos diversos sobre tècniques d’estudi, prescripció a la universitat, beques d’estudi, etc.
  • A la part esquerra tens els enllaços del:

OrientaLine: on trobaràs informació sobre el itinerari educatiu que busques.

Canal YouTube del Departament d’Orientació: és el teu canal de comunicació. Ací podràs:

• exposar que sents, que desitges, que busques
  •  escoltar que diuen els teus companys i les teues companyes
  •  preguntar a professionals i a antics alumnes

Volem escoltar-te         Entra i participa

Projectes didàctics PT-AL ací tens l’enllaç d’un bloc realment creatiu, motivant i enriquidor i que ja coneixeu d’altres anys. On els nostres alumnes de l’aula específica i de l’aula de pedagogia terapèutica vos obriran els ulls a una altra perspectiva de la vida i l’educació. I compartiran amb tots vosaltres experiències amb el famós grup «LA RAIZ» o amb una activista de GREENPEACE que ens visitarà.

• A la part central disposaràs d’informació d’interès general sobre activitats realitzades en el centre per part del departament d’orientació, informació sobre prescripcions i matrícules a cicles formatius, plaç de sol·licitud de beques i altres temes que te puguen ser d’utilitat.