Admissió Formació Professional – Informacions generals

ADMISSIÓ FORMACIÓ PROFESSIONAL FORMACIÓ BÀSICA, CICLES DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR – Curs 2021-2022

INFORMACIONS GENERALS

CONVOCATÒRIA
Resolució de 31 de març de 2021, de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Investigació, per la qual s’estableix el calendari i el procediment d’admissió i matrícula de l’alumnat en els ensenyaments de Formació Professional Bàsica, de grau mitjà i de grau superior. (Resolució [2021/3457])

CALENDARI D’ADMISSIÓ:

15 de

16 al 22 de

juliol

• En el termini de sol·licitud, els interessats hauran de fer ús de l’assistent telemàtic que la conselleria activarà (https://portal.edu.gva.es/telematricula/inici/). Important tindré a ma el DNI per obtindre la clau d’admissió, posar correus actius, guardar còpia de la sol·licitud, posar un nom d’usuari i contrasenya recordables,….
  • Les sol·licituds les hauran de tramitar el pare/mare/tutor o tutora legal llevat que l’alumne/a siga major d’edat.
  • Si tot està ben tramitat, les llistes provisionals, reclamacions, llistes definitives,…. es podran consultar o tramitar en el mateix assistent telemàtic (de tota manera es rebrà un correu informant).
  • No cal portar cap document (llevat del requisit acadèmic cassos indicats*)al centre on se sol·licita plaça (tot el procediment és telemàtic, llevat de la matrícula que caldrà seguir les indicacions de cada centre).

* Cassos en que han de portar el requisit acadèmic al centre:

• Titulats del curs 2020-2021 en convocatòria extraordinària
  • Titulats de cursos anteriors al 2016-2017
  • Titulats de fora de la Comunitat Valenciana
  • Titulats de centres de Formació Professional d’Adults
  • Prova d’accés realitzada en un altre centre
  • Titulats de FPB que accedisquen amb el graduat en ESO
  • Sol·licituds de 1r i 2n de FPB