Viatge a Canterbury, Regne Unit.

La setmana del 2 al 7 de desembre, el departament d’anglès va realitzar un viatge d’immersió lingüística a Canterbury, Anglaterra, amb alumnes de 4rt d’ESO i 1r de batxillerat.

Els alumnes van viure l’experiència amb famílies britàniques. Al matí assistien a classe a l’escola “Concorde” i a la vesprada realitzaven activitats complementàries per tal de conèixer la ciutat, així com la cultura anglesa. Dins d’aquestes activitats van tindre l’oportunitat d’assistir a una representació nadalenca molt tradicional, «Pantomime», al Marlowe Theatre.

A més a més, els alumnes van realitzar una excursió d’un dia a Londres recorrent els llocs més representatius de la ciutat.

Va ser una experiència molt enriquidora tant culturalment, com pel que suposa la pràctica de la llengua anglesa in situ.