Informació banc de llibres

L’IES Enric Valor, informa les famílies adscrites al Banc de llibres durant el curs 2017/2018 que a partir del lliurament de notes del dia 20 de juny iniciem la campanya de recollida dels lots de llibres.

Es recomana que es respecte el calendari i l’horari de lliurament dels lots de llibres que es distribuiran en dues fases: A i B

Fase – A
Dies 21 (dijous) i 22 (divendres) de juny de 9:00 a 12:00 a les aules que seran assignades per entregar els lots de llibres.

Durant aquesta fase, i per evitar confusions, es lliuraran els lots de llibres les i els alumnes que en l’avaluació final no tinguen cap assignatura suspesa.

Fase-B
Dies 3 (dimarts) i 4 (dimecres) de juliol de 9:00 a 12:00 a les aules que seran assignades per a entregar els lots de llibres.

Durant aquesta fase, es lliuraran els lots de llibres les i els alumnes que s’hagen presentat a les proves extraordinàries de finals de juny.

Es recorda les famílies i els i les alumnes que els lots de llibres han d’estar COMPLETS i en BON US per la qual cosa es recomana que es faça prèviament una revisió de l’estat dels llibres abans de lliurar-los, esborrant indicacions, subratllats o qualsevol tipus de marca o deteriorament que invaliden el seu us. El lliurament d’un lot de llibres INCOMPLET o en MAL US impedirà l’accés a un lot de llibres per al curs vinent.

El lliurament de lots de llibres per al curs 2018/2019 es realitzarà durant els primers dies del mes de setembre.

Comissió del Banc de Llibres de l’IES Enric Valor

11 de juny de 2018