Reunió informativa: Proves PAU

El proper divendres 25 de maig a les 10:30 h. i a la Sala d’Usos Múltiples de l’institut, hi haurà una reunió informativa per a tractar els següents punts:

• Sol·licitud del títol de batxillerat (instància adjuntada). Aquesta gestió és obligada per a l’alumnat que aprove totes les assignatures de 2n de batxillerat
  • Matricula proves PAU (Proves d’Accés a la Universitat).
  • Dubtes al respecte de les proves PAU

Es lliurarà documentació per a agilitzar tots els tràmits. L’alumnat ha de pensar i tindre clar de quines assignatures es vol matricular en la fase voluntària de les PAU (un màxim de 4)

Recordar que és important assistir a la reunió, ja que el centre ha de tindre tot l’alumnat matriculat en les proves PAU el dilluns 28 de maig.

Alumnat d’altres cursos que es presente a pujar nota, poseu-se en contacte en secretaria amb anterioritat per preparar la documentació pertinent.