SEGUIM BUSCANT VALENTS!

Dins del marc de les primeres Jornades de “Violència 0 des dels 0 anys” que s’han celebrat els passats dijous 30, divendres 31 de març i dissabte 1 d’abril a Pego, els diferents centres educatius del poble i de les Valls han realitzat un vídeo amb tot l’alumnat, sota el lema “Se Buscan Valientes”, cançó del Langui que ha servit de base de totes les gravacions.
Les jornades han presentat diferents ponents que explicaven des de la teoria, la investigació i les moltes experiències i resultats que ja s’estan obtenint, com eradicar la violència de les escoles.
Els i les alumnes de l’IES Enric Valor de Pego també s’han afegit a la protesta i han confeccionat aquest “clip”, coordinat per les professores Maite Morell i Rosa Berbegall, i comptant amb l’imprescindible recolzament de tota la comunitat educativa del centre, sense el qual aquestes activitats serien impossibles
d’aconseguir.
Nosaltres també hem volgut aportar el nostre gra d’arena i ací en teniu el resultat.
Gràcies a tots i a totes per aquesta més que entranyable col·laboració.
Pensar en una escola “lliure de violència”, és poder imaginar una societat “lliure de violència”.

SEGUIM BUSCANT VALENTS!!!!!

Jornades “Violència 0 des dels 0 anys” Ponent Joan Vaello. Ornamentació floral a càrrec de l'alumnat de FP Bàsica Jardineria.

Jornades “Violència 0 des dels 0 anys”
Ponent Joan Vaello.
Ornamentació floral a càrrec de l’alumnat de FP Bàsica Jardineria.