VIATGE A BROADSTAIRS, ANGLATERRA

Del 4 al 9 de desembre un grup d’alumnes de l’IES Enric Valor van participar en una experiència d’immersió lingüística organitzada pel departament d’anglès. Els alumnes majoritàriament de 4t d’ESO, 1r i 2n de batxillerat van estar acompanyats per les professores, Dolors Femenía i Rosa Bordes. És la segona vegada que s’organitza aquesta activitat i cal destacar que la col·laboració de l’escola i les famílies angleses i també dels alumnes, va afavorir que tots gaudiren i que l’experiència fos totalment positiva, a l’igual que l’altra vegada. A més de les activitats a l’escola, els alumnes van realitzar dues eixides culturals a Londres i a Canterbury. Ambdues eixides van ser interessants, però caldria destacar la de Canterbury que es va realitzar per primera vegada i que a més de gaudir de l’encant de l’entorn, van poder visitar The King’s School i els alumnes van participar en una activitat amb alumnes d’espanyol, i van practicar ambdues llengües. Esperem que aquesta experiència puga repetir-se altres anys i puguen gaudir-la més alumnes.

thumbnail_img_0348 thumbnail_img_0920