Pere Martínez 3r a les proves Cangur

L’alumne de 2n bat Pere Martínez Pastor ha obtingut un gran èxit en la prova cangur de matemàtiques realitzada el passat 6 d’abril a Gandia. Pere ha quedat en 3r posició de tots els alumnes participats al Pais Valencià en la categoria de 2n de batxillerat, sent a més el 1r en la província d’Alacant.
Pere tanca així una magnífica trajectòria al nostre centre on no ha parat d’aconseguir èxits en els diferents concursos de matemàtiques en els que ha participat.
Felicitem a Pere pel seu resultat, així com a la resta d’alumnat per la seva participació. I fem aquesta felicitació extensible a tota la seva família, al temps que li dessitgem a Pere sort en la nova etapa que iniciarà el proper curs a la Universitat. De part de tota la comunitat educativa de l’IES Enric Valor de Pego. ENHORABONA PERE.pere_martinez