Reunió Informativa Pares/Mares

Com fem sempre en acabar el curs escolar, el departament d’orientació del centre es reuneix amb els pares/mares dels nostres alumnes per informar-los de les possibles novetats per al proper curs referents a l’horari i/o diferents assignatures optatives que poden escollir els alumnes per al seu futur professional.

Les dates de les reunions seran les següents:

• Dia 18 de maig a les 19 hores: Reunió amb els pares/mares de l’alumnat que en aquest curs està fent Segon d’ESO.
  • Dia 24 de maig a les 19 hores: Reunió amb els pares/mares de l’alumnat que en aquest curs està fent Tercer d’ESO.
  • Dia 26 de maig a les 19 hores: Reunió amb els pares/mares de l’alumnat que en aquest curs està fent Quart d’ESO.
  • Dia 7 de juny a les 19 hores: Reunió amb els pares/mares de l’alumnat que en aquest curs està fent 6é de Primària.

Totes les reunions es realitzaran a l’Aula d’Usos Múltiples de l’IES ENRIC VALOR – PEGO

NOTA: Per l’alumnat que en aquest curs està fent Primer d’ESO no farem cap reunió perquè l’estructura de Segon d’ESO és la mateixa que ja estaven fent a Primer.