L’IES Enric Valor canta en el dia de la dona

El passat dimarts 8 de març, dia de la dona, es va fer públic el treball realitzat pels alumnes del nostre centre, per iniciativa i en collaboració amb el grup pegolí Smoking Souls. Amb la música de la cançó “La nostra força”, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va composar una lletra reivindicativa contra la violència masclista i per la igualtat de les dones. Aquest projecte coral s’ha fet també en collaboració amb l’Assemblea Oberta de Pego i amb l’associació Dones cabal.
Amb tots aquestos ingredients, molta il.lusió, ganes i amb la direcció inestimable dels membres del grup, vam convertir l’aula de música en un estudi de gravació. Aquella va ser una jornada molt divertida, enriquidora i plena d’emocions i sensacions, que ara vos mostrem en el vídeo clip.
Des del Departament de Música volem agrair als Smoking l’oportunitat de treballar en un projecte tan gratificant, i a l’alumnat per la seua collaboració, empeny i illusió amb que van acollir i realitzar el projecte.
Felicitats a tots i totes!