Tallers i Activitats 22 de desembre – Bon Nadal

Una vegada més i fidel a la seua tradició de cara a les Vacances de Nadal, l’Institut de Secundària de PEGO, va organitzar el passat dimarts 22 de desembre, durant tot el matí, les seues Activitats Extraescolars per acomiadar el primer trimestre i donar la benvinguda a les Vacances de Nadal:

• COMPETICIONS ESPORTIVES, “Partidets” de futbet, basquet,vòlei i pilota valenciana, en Gimnàs i Pistes Exteriors. Organitzat pel Departament d’Educació Física. Professorat: Dino Monjo i Genar Sanjuan.
  • TALLERS:
    • Jocs de taula: ESCACS i altres. Professorat: Vicent Cañamàs (Matemàtiques) i Rosa Salvà (Filosofia).
    • Farmaciola natural: elaboració de remeis amb Herbes medicinals. Professorat: Ma José Maiques (PT) i Laura Moreno (Filosofia).
    • Elaboració de Torrons. Professorat: Natàlia Berbegall (Orientadora) i Anna Jover (PT).
    • Fabricació de Polseretes i Passadors. Professorat: Xelo Ortolà (Anglés) i Adela Todolí (Matemàtiques).
    • Arbres de Nadal amb Pinyes decorades. Professorat: Laura Soler (Castellà) i Rut Llopis (Llatí).
  • TORNEIG DE LA FALLERA CALAVERA. Departament de Valencià: Rosa Berbegall i Josep Vidal.
  • ACCIÓ URGENT: tècniques sanitàries d’auxili amb els professionals d’Acció Urgent PEGO. Professora: Natàlia Berbegall (Orientadora).
  • TORNEJOS DE VIDEOJOCS. Organitzat pel Departament d’Informàtica i l’alumnat de 2n del CFGM. Professorat: Ferran Mas, Juan Salvador i Ferran Pelechano.
  • EXPOSICIÓ DE CAVALLETS I LÀMINES DE NADAL. Organitzat pel Departament de Dibuix i Plàstica-Visual. Professora: Mª José Garcia.
  • PROJECCIÓ DE PEL·LÍCULES. Organitzat pel Departament d’Anglés: Maite Morell, Rosa Bordes, Dolors Femenia. Paco Morales.
  • DEGUSTACIÓ DE XOCOLATE CALENT. Elaborat i Organitzat pel Departament de Cantina: Víctor i Edurne (Cantiners), Juanjo Llorca (Tecnologia). Servit pel professorat: Patrícia Ausina (Informàtica) i Joan Libre Just (Tecnologia).
  • CONCERT DE NADAL: Organitzat pel Departament de Música. Professorat: Bea Calabuig i Estela Mira, amb els alumnes de Batxillerat i ESO.

Al final del dia els TUTORS d’ESO, de Batxillerat, de FP, van repartir ELS BUTLLETINS DE NOTES i es van acomiadar dels seus respectius grups.