Acte contra la violència de gènere

L’IES Enric Valor-Pego en homenatge a les víctimes de violència de gènere, ha realitzar una activitat el 25 de Novembre on TOTS, alumnes i professorat del centre, hem format una “sabata humana roja”. Dos alumnes han llegit un escrit i la nostra estimada Elvira Cambrils ha dit unes paraules convidant-nos a la reflexió i a treballar dia a dia per acabar amb aquest mal de la societat, on la millor arma és l’educació.

Els alumnes del centre, en tutories, han il·lustrat sabates roges plasmant els seus pensaments i sentiments envers la violència de gènere. Alumnes de 4t ESO han encetat una exposició fotogràfica. Alumnes de DIVER-2, 2FP Bàsica i PIM, han confeccionat una cortina amb les sabates, un mural informatiu i han col·laborat en l’organització i elaboració de les activitats amb la coordinació de les professores Rosa Berbegall, Maite Morell i l’orientadora Natalia Berbegall.

Document amb imatges de l’acte de 25 de novembre contra la violència de gènere