MOLT IMPORTANT: Projecte XARXA LLIBRES (AJUDES DE LLIBRES DE TEXT)

La Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Parcent ens ha remés un escrit relacionat amb la posada en marxa del projecte Xarxa Llibres, i adreçat als pares/mares/tutors-es legals de l’alumnat d’aquella població.
Aprofitant l’escrit, la Direcció de l’Institut informa a tota la comunitat educativa que aquest projecte, en què participen la Generalitat, les diputacions provincials i els ajuntaments, consisteix en l’abonament d’ajudes per la compra de llibres de text, i/o altres materials, a l’alumnat de Primària, Secundària Obligatòria.

Encara no s’ha publicat la normativa que regularà el procediment, per la qual cosa convindrà anar mirant les webs dels ajuntaments, amb les notícies que sobre el tema vagen publicant, com també la nostra web, en què anirem informant sobre les novetats que vagen sorgint.

De moment, i és molt important, cal tindre en compte:

• Guardeu les factures originals de compra, que serviran per a justificar les despeses fetes, i que, els llibres, quan es retornen a final de curs, estiguen en bones condicions per a formar part del banc de llibres.