Nota Informativa: 10 Juny 2015

Nota Informativa als Pares/Mares

La direcció del centre informa que el proper dia 10 de juny és l’últim dia lectiu del curs 2014-15. Aquest dia hi haurà activitats extraescolars dins del centre (tallers, activitats esportives, exposicions,…). Començarem les activitats a les 9 hores i s’acabaran aproximadament a les 12 hores.

A les 12 hores hi haurà lliurament de notes per part dels tutors corresponents a les aules de cada grup: Es recorda que per l’alumnat de Primer i Segon d’ESO, es lliuraran directament als pares.

Horari dels autobusos: L’alumnat procedent d’Orba aplegarà al centre a les 8 hores (l’autobús no pot vindre més tard) i se n’aniran a les 13,30 hores. L’alumnat procedent de La Vall de Gallinera aplegarà al centre a les 9 hores i se  n’aniran a les 13,30 hores.