Actvitats final de trimestre

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS – 16 D’ABRIL.

Un curs més i fidel a la seua tradició, IES Enric Valor (Pego), ha preparat i organitzat les Activitats Extraescolars per a celebrar i acomiadar l’últim dia de classe abans de les vacances de Pasqua, dimecres 16 d’abril. Després de rendir les 3 primeres classes, es dugueren a terme:

• Competicions esportives de futbet, basquet i volei organitzades pel departament d’Educació Física amb els professors Genar Sanjuan i Dino Monjo.

• Taller de figuretes amb gometes, a càrrec de Mª José Garcia (departament de Dibuix) i col.laboren Rut Llopis Gregori i Isabel Grua (departaments de Llatí i de Francés).

• Taller de cartró per a servilletes de taula, a càrrec de Xelo Ortolà i Natàlia Berbegall (departaments d’Anglés i d’Orientació).

• Taller d’escacs dirigit per Vicent Cañamàs (departament de Matemàtiques).

• ORXATA I GRANISSAT DE LLIMONA per a tothom al segon esplai. Servit per un servidor, Joan Libre Just, i els alumnes de 2n eso , Kevin Ramis Serrano i Sokaina El Amri.

• Muntatge del racó i arbre temàtic : “ELS PAÏSOS DEL MEU IES” a càrrec de les professores Rosa Berbegall (departament de Català-Valencià), Maite Morell (departament d’Anglés), i el professor Joan Ramon Morell (departament de Geografia i Història) amb la col.laboració com sempre dels alumnes de DIVER 1 i DIVER 2.

• Patit de volei entre alumnes i professorat del nostre centre.

• CONCERT DE PASQUA, dirigit amb batuta per Encarna Ruiz i JoanFer Teruel (departament de Música).

El programa fou coordinat i informat a tothom per la nostra super vice-directora, Patricia Ausina.

EL DIA HA ESTAT COMPLET I MOLT DIVERTIT, i els i les alumnes han participat com de costum amb força i motivació.

Podeu veure unes imatges de les activitats d’aquell dia clicant en aquesta línia