Startup Experience 2014
El departament d’informàtica dedica dos jornades a la realització d’activitats dirigides enfocades al desenvolupament en grups de treball d’idees empresarials de l’àmbit de la informàtica i les comunicacions. Els alumnes presenten breus exposicions de models de negoci que treballen en grup per afinar-los i dotar-los d’entitat suficient per la seva presentació a possibles inversors.
Els principals objectius de les jornades Startup Experience són:
- Apropar a l’alumnat de cicles formatius a projectes empresarials
- Fomentar i dinamitzar el treball en grup per trobar sinèrgies positives
- Oferir noves idees i possibilitats per emprendre futurs projectes de treball
- Potenciar la col·laboració entre alumnes de CFGM SMR
En aquesta segona edició de les jornades podem destacar els següents projectes presentats i treballats:
- Asin Cursos: Formació personalitzada de ferramentes ofimàtiques a empreses i particulars amb aules de portàtils mòbils.
- XtremeModding: Empresa focalitzada a la creació i personalització d’equipament informàtic segons els gustos dels clients.
- FriendTrain: Un portal web per posar en contacte a viatgers de tren que arriben a una nova ciutat on disposaran d’un contacte de la comunitat que els oferirà consell i guia.
- PortalGamer: Un portal web destinat a crear una comunitat de jugadors de videojocs on tinguen possibilitat de fer comentaris, ajudes i guies.