Prova Cangur 2014

Com cada any l’alumnat de nostre centre ha participat a la prova Cangur el passat dia 20 de març. La prova que se celebra cada any pel mes de març a tot Europa  tracta de resoldre una sèrie de problemes de Matemàtiques.

L’alumnat del nostre Institut impulsat pel departament de Matemàtiques rep amb molt bona actitud aquesta prova, de la qual cosa el departament s’enorgulleix i agraeix.

Al mateix temps el departament de Matemàtiques agraeix a la direcció de l’Institut i a l’AMPA el suport econòmic que presten per poder assistir en massa a l’Escola Universitària de Gandia que és on se celebra des de fa ja bastants anys. Us deixem una mostra fotogràfica de la participació en la prova. Clicant sobre les miniatures podreu veure-les més ampliades.

Panoràmica de l’aula (1) Panoràmica de l’aula (2) Panoràmica de l’aula (3)
camgur2014_01 camgur2014_02 camgur2014_03
Nivell I (3r ESO) Nivell II (4t ESO) Nvell III (1r BAT) Nivell IV (2n BAT)
nivell_1_2014 nivell_2_2014 nivell_3_2014 nivell_4_2014