SETEMBRE: ADMISSIÓ D’ALUMNAT PER AL CURS 2013-2014

De conformitat amb el calendari d’admissió d’alumnat establit per la Conselleria d’Educació, per al curs 2013-2014, i d’haver places vacants en aquest centre, s’informa que els terminis de presentació de sol·licituds de plaça escolar, per als ensenyaments impartits en aquest centre, són els següents:

– ESO (solament per a alumnat que canvia de domicili): del 10 a l’11 de setembre, ambdós inclosos.

– BATXILLERATfins a l’11 de setembre.

– CFGM (Informàtica): del 14 al 18 de setembre, ambdós inclosos.

Molt important: per a l’emplenament i impressió de les instàncies de sol·licitud, cal usar l’assistent telemàtic, disponible en la web de la Conselleria d’Educació en el següent enllaç: http://www.cece.gva.es/abc/admisal/val/

En els documents que s’hi adjunten teniu les informacions generals sobre lloc i horari de presentació de les sol·licituds, documentació necessària, dades d’interés del procés d’admissió, etc.

Calendari d’admissió ESO. Procés extraordinari
Calendari d’admissió BAT. Procés extraordinari