Participació en l’Olimpiada Matematemàtica

olimpiada13-01El passat dissabte 27 d’abril, 13 alumnes del nostre centre van acudir a Alfàs del Pi per aolimpiada13-02 participar en la fase comarcal de l’olimpíada matemàtica.

Aquest és el primer curs que portem alumnes del primer cicle de l’ESO (recordar que el departament de matemàtiques va renunciar l’any passat per donar suport a l’acord de claustre de no fer activitats extraescolars i es va fer un concurs intern). Aquests alumnes acudeixen de manera voluntària a una hora de reforç de matemàtiques i la idea, en principi, era acudir a l’olimpíada amb 4 alumnes però el suport de les famílies i de la direcció del centre han fet possible que tots els que han manifestat voluntat de participar han acudit a la cita d’Alfàs del Pi.

A més, donat el bon nivell d’alguns alumnes de 3r ESO, es va decidir inscriure a 3 alumnes d’aquest nivell a proposta del seu professorat.

Així vam acudir amb famílies i amb un oratge en contra a participar en l’olimpíada. Allí els alumnes van fer la prova on tots es van esforçar i des d’ací cal felicitar-los per la seva implicació. Després acudirem a una xarrada d’Alberto Coto (campió mundial de càlcul), un calculista on els alumnes van gaudir de debò.

El departament de matemàtiques vol insistir en agrair a les famílies la seva implicació, sense ells no haguera estat possible acudir tots a Alfàs del Pi, i també a la direcció del centre que ha donat tot el suport possible per a que aquest alumnes tinguen l’oportunitat de participar en un esdeveniment que tots esperem els siga de profit.

Departament de Matemàtiques de l’IES Enric Valor de Pego

olimpiada13-03olimpiada13-04