Cangur 2013

Cangur13 1Cangur13 2El passat dijous dia 21 de març un grup d’alumnes de l’institut van acudir al campus de la Universitat Politècnica de Gandia per a realitzar la prova Cangur. Una prova organitzada per la Societat Catalanade Matemàtiques i que consisteix en una prova de matemàtiques per als nivells de 3rESO, 4tESO, 1rbat i 2nbat.
Del nostre centre acudiren 53 alumnes i des del departament de matemàtiques volem agrair el magnífic comportament dels nostres alumnes al llarg de tot el matí que va durar la prova i en el desplaçament.
També agrair el suport de l’AMPA del nostre centre, ja que des de fa anys s’encarreguen del desplaçament. També agrair a la directiva del centre pel suport que sempre tenim per a poder realitzar aquesta activitat.
Finalment fer constar la visita a la prova del nostre cap de departament (in saecula saeculorum) Ferran Escrivà.
Ara a esperar els resultats, però el més important per al departament de matemàtiques és l’experiència que suposa participar en una prova d’aquest tipus i la presència de l’IES Enric Valor de Pego en un event matemàtic.

El departament de matemàtiques de l’IES Enric Valor de Pego (La Marina Alta)