Concurs de matemàtiques

foto 2El passat dimecres a l’hora del primer esplai es van donar els premis del concurs intern de matemàtiques de 1r i 2n ESO. Aal llarg de tot el curs un grup d’alumnes de 1r i 2n ESO han estat anant a una hora de classe addicional amb el professor Carles Parra.

El departament de matemàtiques va decidir fer un concurs amb aquests alumnes per a agrair el seu esforç d’anar voluntàriament a una hora més de classe. El més important ha estat que participaren.

Com a cloenda del concurs el departament de matemàfoto 1tiques amb el suport de la direcció del centre va repartir uns premis que van consistir en una samarreta per a tots els particiapants, un pendrive per als 7 primers i una calculadora cientifica per als tres primers.

Gràcies també a tres alumnes de primer de batxillerat que van voler participar en l’entrega de premis.

De part del departament de matemàtiques gràcies a tots els alumnes participants i a vore si s’animeu de cara al proper curs mes alumnes, i gràcies a la direccio del centre per ajudar en estos moments tan complicats.