REUNIÓ AMB PARES/MARES

Com tots els anys, el centre prepara unes reunions dirigides als pares/mares dels nostres alumnes per a donar informació sobre el proper curs acadèmic.

En aquest curs les reunons es faran en els següents dies:

• Per l’alumnat que en aquest curs està en 1ESO i es preveu que passe a 2ESO: DIA 29 DE MAIG A LES 19 HORES.
  • Per l’alumnat que en aquest curs esà en 2ESO i es preveu que passe a 3ESO: DIA 31 DE MAIG A  LES 19 HORES.
  • Per l’alumnat que en aquest curs està en 3ESO i es preveu que passe a 4ESO: DIA 6 DE JUNY A LES 19 HORES.
  • Per l’alumnat que en aquest curs està en 4ESO i es preveu que passe a 1rBAT: DIA 13 DE JUNY A LES 19 HORES.
  • Per l’alumnat que en aquest curs està en 6é de PRIMÀRIA i es preveu que passe a 1ESO: DIA 14 DE JUNY A LES 19 HORES.

Totes les runions es faran a l’IES ENRIC VALOR DE PEGO  a l’Aula d’Usos Múltiples.