VOLEM LA CANTINA AMB VÍCTOR

victor_cantina

ALUMNES I EXALUMNES DE L’IES ENRIC VALOR DE PEGO: VÍCTOR HA DE DEIXAR LA CANTINA. LA CONSELLERIA NO LI RENOVA LA CONCESSIÓ I LA DÓNA A UNA EMPRESA

La Conselleria d’Educació ha culminat el procés de renovació de les concessions de les cantines dels centres d’ensenyament secundari i les ha donades majoritàriament a empreses (ja sabem com van aquestes coses). Per a nosaltres Víctor, a més d’un gran amic, és i ha estat una peça fonamental per a la bona convivència al nostre institut, tothom té presents anècdotes simpàtiques, humanes, boniques en què Víctor ha esta molt més que “el cantinero”. És per això que considerem una grandíssima injustícia que haja de perdre el seu lloc de treball i que nosaltres hagem de perdre un suport tan especial.
Doneu difusió a aquesta notícia, encara no hem tingut temps de preparar una protesta més organitzada però cal que comencem a prendre consciència que, ni des de la Conselleria ni des de cap lloc, no es pot governar la vida acadèmica d’aquesta manera tan arbitrària.
Doneu difusió a la notícia i de ben segur que trobareu altres casos en molts instituts del País Valencià. Entre tots hem d’explicar aquest cas i obligar els responsables a donar explicacions i a revocar un acord pres sense la transparència necessària i sense la participació dels veritables interessats en el cas, nosaltres els usuaris de les cantines.