Desafiament ROBOT

Els alumnes de tecnologia de l’IES Enric Valor van assistir el passat dia 15 d’abril al concurs de robòtica “Desafio Robot 2011” a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València.

Alumnes de tots els cursos de l’institut van construir en total nou robots que van participar en les tres categories existents (Lego, lliure i especial) junt amb més de 140 altres robots provinents d’altres centres del País Valencià. Els resultats van ser bastant satisfactoris.

Per una banda, en la categoria especial els robots “Antibiberians vs. Justin Bieber” dels alumnes Jonathan Peñaherrera (1r de batxillerat), Hèctor Ribera (2n de bat.), Rafa Rocher (1r de bat.) i Jordi Sastre (2n de bat.) dirigits pel professor Joan Libre van guanyar el segon premi i el projecte “YMCA” dels alumnes de Diver 2 sota la tutela del professor Juanjo Llorca va quedar en la setena posició. D’altra banda, en la categoria lliure el robot controlat pels alumnes Emilio Andrés (1r de bat.) i Ivan Alfonso (1r de bat.) va quedar en la sisena posició.

Antibiberians vs. Justin Bieber – Desafío Robot 2011 from Jordi Sastre on Vimeo.