Posada en funcionament de SGDWEB

El nostre centre ha posat en funcionament un nou servei per a totes les famílies i per al professorat.

Es tracta del servei SGDWEB, amb el qual els pares/mares d’alumnes, els propis alumnes i el professorat poden consultar a través d’Internet incidències, qualificacions i d’altres activitats de l’alumnat en temps real. Les dades s’actualitzaran dues vegades al dia (a les 11, 30 h i a les 15,30 h) de manera que sempre es podrà estar informat de les activitats de l’alumne.

Per donar-se d’alta en aquest servei cal que se signe una autorització per posar les dades en Internet i passar per l’Institut per tal d’obtenir el nom d’usuari i la contrasenya corresponent. Aquest contrasenya podrà (creiem que deurà) ser canviada per l’usuari perquè resulte més personal.

Quan se dispose del nom d’usuari i contrasenya es podrà accedir al servei clicant en la icona de l’SGDWEB de la part superior dreta del web de l’Institut.