Reunions amb pares/mares

Com tots els anys , abans de començar el nou curs escolar, la direcció del centre fa unes reunios amb els pares/mares de l’alumnat del centre i del nou alumnat que vindrà de les escoles per tal de donar-los informació sobre algunes característiques del nou curs escolar.

En aquest any, les dates per les reunions seran les següents:

• Alumnat que en aquest curs està fent 2n d’ESO: Dia 2 de juny a les 20 hores en l’Aula d’Usos Múltiples de l’IES Enric Valor de Pego.
  • Alumnat que en aquest curs està fent 3r d’ESO: Dia 26 de maig a les 20 hores en l’Aula d’Usos Múltiples de l’IES Enric Valor de Pego.
  • Alumnat que en aquest curs està fent 4rt d’ESO: Dia 9 de juny a les 20 hores en l’Aula d’Usos Múltiples de l’IES Enric Valor de Pego.

És important acudir a aquestes reunions per conèixer el funcionament del centre sobretot per aquells alumnes que actualment estan estudiant en les escoles.