Projecte Delegats – Mediació i acollida

alt

Els passats dies 4 i 6 de Maig van tenir lloc, a l’hora del pati, dues reunions de la Comissió de Mediació i Acollida, emmarcada dins el projecte Delegats. Aquesta comissió té per finalitat introduir i involucrar els alumnes en la importància i les tècniques pròpies de la mediació per a resoldre conflictes. Tot i que a la primera reunió (a què pertanyen les fotos de més avall) no van poder assistir tots els integrants de la comissió, la psicopedagoga i la directora del centre van fer una explicació sobre els elements bàsics de la mediació, basant-se en una presentació PowerPoint feta pels alumnes mediadors del curs passat.

alt

En en la segona de les reunions, ja amb més assistents, van poder veure i comentar un vídeo sobre mediació que està disponible a Youtube i que us enllacem a continuació per a que el pugueu veure. En un futur immediat està previst posar en marxa una simulació de “cas pràctic” de mediació, per a que els alumnes participants puguen aplicar el que han aprés.