Calendari de les activitats de final de curs

De cara a final de curs hem elaborat el calendari d’activitats. Les que afecten al’alumnat i les seues famĺies són les següents:

Informació per a l’alumnat

Mes de maig. Dies:

• 12: a les 9,48 h: Avaluació dels alumnes de Segon de Batxillerat amb assignatures pendents de Primer de Batxillerat i alumnes de 2n de CFGM amb pendents de 1r de CFGM.

• 21: Final de les classes de Segon de Batxillerat.

• 26: a les 16 h: Avaluació de Segon de Batxillerat.

• 27: Lliurament de les notes a l’alumnat de Segon de Batxillerat i atenció del professorat a l’alumnat del curs. Matriculació alumnat de les proves PAU (Selectivitat) i sol·licitud Títol de Batxillerat per l’alumnat amb totes les assignatures aprovades (de 10 a 13 hores en Secretaria)

• 28: Atenció del professorat a l’alumnat del curs.

Mes de juny. Dies:

• 2: a les 9,48 h: Avaluació de l’alumnat d’ESO amb assignatures pendents de cursos anteriors.

• 9: Avaluació de l’alumnat de 2n de CFGM.

• 23: Final de les classes de Primer de Batxillerat, d’ESO i CFGM.

• 16, 17 i 21: Avaluació final d’ESO, Primer de Batxillerat i CFGM. (Veure horari de lliurament de notes).

• 22: Lliurament de notes de Quart d’ESO i Primer Batxillerat (de 9 a 12 hores). Activitats extraescolars.

• 23: Lliurament de notes de Tercer d’ESO i CFGM (de 9 a 12 hores). Activitats extraescolars.

• 24 i 25: Atenció a pares/mares i alumnat d’ESO, Batxillerat i CFGM (de 9 a 12 hores).

Lliurament de notes de Primer de Batxillerat, CFGM i d’ESO a les aules corresponents a partir de les 9 hores.

El calendari dels exàmens de setembre per a l’alumnat de Primer i Segon de Batxillerat, CFGM i d’ESO, estarà exposat al tauler d’anuncis de Secretaria i en la pàgina web de l’Institut a partir del dia 30 de juny.

Pàgina web: http://www.iesevalorpego.org/