Material per a la prova de capacitats lingüístiques

El seminari d’anglès proporciona a tot l’alumnat de 4rt els materials per a la pràctica de la prova de capacitats lingüístiques que es durà a terme entre els mesos de febrer i març (encara per determinar). Hem penjat els dos arxius que corresponen a la part escrita (Reading and Writing) i la part oral/audio (Listening). Són un arxiu ZIP (per al Reading and Witing) i 5 fitxers mp3 (per al Listening) que us podeu descarregar per a familiaritzar-vos amb els tipus d’exercisis que poden eixir en la prova.Aquests són models d’activitats que podeu autocorregir-vos tambè amb les solucions que apareixen al final. El seminari d’anglès estarà a la disposició de l’alumnat per a qualsevol dubte i orientació.Consulteu amb el vostre professor/a.

Els fitxers estan a l’apartat Descàrregues del menú Diversos que teniu a la part superior esquerra de la pàgina