RECOLLIDA DE SOBRES MATRÍCULA

RECOLLIDA SOBRES MATRÍCULA
CURS 2009/10

Seguiu llegint per veure els horaris de recollida

SOBRES MATRÍCULA DEL CURS:

DIES

TERCER D’ESO

29 i 30 de Juny

QUART D’ESO

22, 23 i 24 de Juny

PRIMER CURS DE PQPI

6 de Juliol

SEGON CURS DE PQPI

6 de Juliol

PRIMER DE BATXILLERAT

14 i 15 de Juliol

SEGON DE BATXILLERAT

22, 23 i 24 de Juny

PRIMER CFGM (INFORMÀTICA)

13 i 14 de Juliol

SEGON CFGM (INFORMÀTICA)

13 i 14 de Juliol

TERCER i QUART D’ESO: Podran recollir el sobre de matrícula l’alumnat que després de l’avaluació final reunisca les condicions necessàries per promocionar (tot aprovat o amb un màxim de dues assignatures suspeses).

PRIMER DE PQPI: Podran recollir el sobre de matrícula tot aquell alumnat admés, (segons el llistat que es publicarà el 2 de juliol).

SEGON DE PQPI: Podran recollir el sobre de matrícula tot aquell alumnat amb tot aprovat de Primer de PQPI.

PRIMER DE BAT. i PRIMER DE CFG: Podran recollir el sobre de matrícula tot aquell alumnat admés (segons el llistat que es publicarà el dia 13 de juliol).

SEGON DE BAT. I SEGON DE CFGM: Podran recollir el sobre de matrícula tot aquell alumnat en condicions de promocionar. L’alumnat de primer de batxillerat que passe de curs (amb un màxim de dues assignatures suspeses), és obligatori que es matricule ara, a juny/juliol.

altaltalt