Reunions amb pares/mares

A partir d’aquesta setmana i en setmanes succesives, la direcció de l’IES Enric Valor de Pego té previst reunir-se amb els pares/mares de l’alumnat del centre per donar informació al respecte del proper curs acadèmic.

Les reunions tindran lloc en lAula d’Usos Múltiples de l’Institut a les 19,30 hores i seran les següents:

• Dia 28 de maig: Reunió amb els pares/mares de l’alumnat que en el present curs (2008/09) està fent 3r d’ESO i que el proper curs passarà a 4rt d’ESO.
  • Dia 4 de juny: Reunió amb el pares/mares de l’alumnat que en el present curs (2008/09) està cursant 2n d’ESO i que el proper curs passarà a 3r d’ESO.
  • Dia 11 de juny: Reunió amb els pares/mares de l’alumnat que en el present curs (2008/09) està fent 4rt d’ESO i el proper curs haurà de fer 1r de Batxillerat o Cicles Formatiu de Grau Mitjà (Informàtica), que és el cicle que es fa a l’Institut.

Esperem que siga del vostre interés aquestes reunions informatives