ACTIVITATS FINAL DE CURS 2008/09

Informació per a l’alumnat

Mes de maig. Dies:

• 20: a les 12 h: Avaluació d’alumnes de Segon de Batxillerat amb assignatures pendents de Primer de Batxillerat.

• 22: Final de les classes de Segon de Batxillerat.

• 28: Avaluació alumnat de Segon de Batxillerat.

• 29: Lliurament de notes a l’alumnat de Segon de Batxillerat i atenció del professorat a l’alumnat del curs. Matriculació alumnat de les proves PAU (Selectivitat): (de 10 a 13 hores) i sol·licitud Títol de Batxillerat per l’alumnat amb totes les assignatures aprovades.

Mes de juny. Dies:

• 1: Atenció del professorat a l’alumnat de Segon Batxillerat.

• 3: a les 12 h: Avaluació d’alumnes d’ESO amb assignatures pendents de cursos anteriors..

• 23: Final de les classes de Primer de Batxillerat, d’ESO i CFGM..

• 16, 17 i 18: Avaluació final d’ESO, Primer de Batxillerat i CFGM. (Veure horari de lliurament de notes).

• 22:.Lliurament de notes de Quart d’ESO i Primer Batxillerat (de 9 a 12 hores). Activitats extraescolars.

• 23: Lliurament de notes de Tercer d’ESO i CFGM (de 9 a 12 hores). Activitats extraescolars.

• 24 i 25: Atenció a pares/mares i alumnat d’ESO, Batxillerat i CFGM (de 9 a 12 hores).

Lliurament de notes de Primer de Batxillerat, CFGM i d’ESO a les aules corresponents a partir de les 9 hores.

El calendari dels exàmens de setembre per l’alumnat de Primer i Segon de Batxillerat, CFGM i ESO, estarà exposat al tauler d’anuncis de Secretaria i en la pàgina web de l’Institut a partir del

30 de Juny

Pàgina web:            http://www.iesevalorpego.org