Prova Cangur 2009

El passat 25 de març s’ha celebrat a tot Europa la Prova Cangur de matemàtiques. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. Els enunciats els prepara una comissió internacional, Le Kangourou sans Frontières. Tot el conjunt de participants i les participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d’una hora i un quart per intentar resoldre’ls.(Segueix)

El nostre Institut, com els darrers anys, ha acudit aquest curs a aquesta cita amb el major nombre d’alumnes de cap any, 49 en concret de tots els cursos d’ESO i Batxillerat.
La prova que, en el nostre cas, es fa al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València va resultar, altra vegada, tot un rècord de participació i el nostre alumnat va quedar, en general, molt content.
En els propers dies, aproximadament cap al 25 d’abril, es coneixeran els resultats concrets, dels quals us tindrem degudament informats.
En els propers dies penjarem a la Galeria fotogràfica unes quantes fotos fetes durant la prova.