Prova Cangur

El dia 3 d’abril s’ha celebrat a tot Europa la Prova Cangur de matemàtiques. Es tracta d’una prova en la qual l’alumnat contesta, en un període d’una hora i quart, una trentena de qüestions de diferent dificultat. És una espècie de repte personal en qüestions matemàtiques.(Segueix)
El nostre Institut, com els darrers anys, ha acudit a aquesta cita amb un bon nombre d’alumnes, 43 en concret.
La prova que, en el nostre cas, es fa al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València va resultar tot un rècord de participació i el nostre alumnat va quedar, en general, molt content.
En els propers dies, aproximadament cap al 25 d’abril, es coneixeran els resultats concrets, dels quals us tindrem degudament informats.
Volem agrair a l’AMPA de l’Institut la seua col·laboració pagant les quotes d’inscripció i el transport a Gandia
A la galeria fotogràfica teniu unes quantes fotos on es veu la gran quantitat d’alumnat assistent així com algun detall dels nostres alumnes durant i després de la prova.