VISITA PROJECTE SOCRATES

EL PROPER 26 D’ABRIL REBREM A LES NOSTRES COL·LEGUES ITALIANES I ESLOVAQUES QUE PARTICIPEN AMB EL NOSTRE CENTRE EN EL PROJECTE CLIL. ES COMUNICA A TOT EL PROFESSORAT QUE HI HA PREVISTES LES SEGÜENTS ACTIVITATS:
COMENIUS MEETING Content and Language Integrated Learning Pego, 25-29 April 2007
Dia Activitats Observacions Dimecres 25 d’Abril 06:30 pm Arribada professors i alumnes italians a l’Hostal Elvea.
Professors i alumnes acollidors reben als visitants. 09:00 pm Arribada professores eslovaques aeroport Alacant.

Dijous 26 d’Abril 09:30 am Recollida dels professors de l’Hostal Elvea.
Maite i Dolors. 10:00 am Recepció per part de l’equip directiu i lliurament de carpetes info-turisme. Aula INFOTEC. Professorat que participa en el projecte. 10:15 am Exposició per part dels alumnes italians. Aula INFOTEC.
11:15 am Esmorçar. Biblioteca. 11:30 am Exposició a càrrec de l’IES Enric Valor. Aula INFOTEC. 12:00 pm Intervenció professores Eslovaques. Aula INFOTEC. 12:30 pm Plurilingual SKETCHES a càrrec dels alumnes de l’IES Enric Valor. Aula USOS MÚLTIPLES. Rosa Berbegall, alumnat i professorat participant del projecte. 02:00 pm Degustació culinària: crosta. PORXOS PATI. Alumnat i professorat que participa en el projecte. 04:30 pm Visita a la marjal.

Divendres 27 d’Abril 08:30 am Excursió a València. Visita ciutat històrica, Ciutat de les Arts i les Ciències i dinar en El Palmar. Joan Mohedano, Dolors, Carlos Bañuls, alumnat participant, alumnat optativa Alemany i Compensatòria
Dissabte 28 d’Abril 11:00 am Excursió a La Vall de Laguart. Dinar a l’Hotel Alahuar. Tot el professorat que vullga (vehicles propis) 05:00 pm Despedida professores eslovaques.

Diumenge 29 d’Abril 10:00 am Despedida professors i alumnes italians. S’AGRAEIX LA VOSTRA COL·LABORACIÓ