Prova Cangur 2007

El passat 22 de març es va celebrar la Prova Cangur. Tal com vam indicar en una notícia anterior, la Prova Cangur és una prova de solució de problemes de matemàtiques que se celebra simultàniament a tot Europa i tracta de ser un dia de festa de les Matemàtiques.
El nostre Institut ha participat engunay per segon curs consecutiu. Aquest curs hem anat 41 alumnes dels distints nivells del centre.
Hem anat 14 alumnes de 3r d’ESO, 13 de 4t d’ESO, 9 de 1r de batxillerat i 5 de 2n.
La prova es va celebrar a l’Escola Universitària de Gandia i tot va anar molt bé. L’alumnat va quedar content, en general, i ara estem a l’espera dels resultats que es coneixeran cap al 10 d’abril.
Volem donar les gràcies a l’AMPA de l’Institut i a la seua Direcció pel suport econòmic que ens ha proporcionat, abonant els drets d’inscripció en la prova i l’autobús per al desplaçament.