Prova Cangur 2006

Dimarts, 21 de març, s’ha celebrat la Prova Cangur en la qual ha participat, per primera vegada, una delegació de 13 alumnes del nostre Institut. Ací teniu una fotografia de l’alumnat participant i dels professors acompanyants. Per poder veure la foto més gran cliqueu sobre ella. La Prova Cangur és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes i atreure el màxim nombre de centres i d’alumnes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. Els participants i les participants, que coincideixen en esperit amb companyes i companys d’altres centres i d’arreu d’Europa per vèncer els mateixos reptes, tenen un temps d’una hora i un quart per a trobar “el gust” per les matemàtiques.
Els resultats de les proves se sabran en el termini aproximat d’uns 20 dies i ja els donarem a conéixer.
Pensem, no obstant, que independentment dels resultats concrets l’objectiu que perseguíem -fer del dia 21 de març un dia de festa de les matemàtiques en companyia de joves de tota Europa- ja esta aconseguit.