Itinerari matemàic

El passat dijous, 2 de febrer, vam realitzar el ja clàssic “Itinerari matemàtic per la Ciutat de València” organitzat pel departament de matemàtiques. L’alumnat que realitza l’itinerari és el de 4t d’ESO. En aquesta ocasió vam viatjar tots el mateix dia i, malgrat la major concentració d’alumnes pels mateixos llocs, el comportament va resultar exemplar.
Vam fer observacions i mesures en 5 llocs distints:

• Torres de Serrans
  • Palau de la Generalitat
  • Plaça de la Verge
  • Plaça de la Reina. La Seu
  • Jardí Botànic

L’alumnat, organitzat en grups, presentaran un treball resum d’aquestes activitats que els serà avaluat com un treball de classe de caràcter oblgatori.
En els propers dies inclourem a la Galeria fotogràfica d’aquesta pàgina web un reportatge fotogràfic de l’itinerari i, potser, uns clips d’un vídeo resum del viatge.
Avisarem oportunament a l’apartat de novetats quan estiguen disponibles les fotos